Sisällöntuotanto

Sisällön-
tuotanto

Toteutamme myyvän mainostekstin, copyn ja muun tekstisisällön. Verkkoon tuleva sisältö on mahdollista myös hakukoneoptimoida datatutkimusten avulla. 

Tunteita herättävää tekstiä

Modernissa maailmassa elävä kuluttaja joutuu törmäämään sellaiseen viestinnälliseen tykitykseen, jollaiseen evoluutio ei ole meitä ehtinyt valmistamaan. Mainokset, sloganit, uutiset, artikkelit ja somepostaukset painavat kuviaan verkkokalvoillemme heräämisestä yöpuulle. Aivojemme ainoa selviytymismekanismi onkin poistaa suurin osa kaikesta informaatiosta tyhjänä kohinana. Sen takia yrittäjän suurimpia haasteita onkin varmistaa, että juuri oma sisältö jää asiakkaan mieleen.

Laadukkaan tekstisisällön keskeinen elementti on tunteellisuus. Kuiva informaatio ilman tarinallistamista tai emotionaalista kosketuspintaa ei jää helposti mieleen. Riippumatta siitä, onko yrityksesi ydinalue kiinteistöissä, saksofoneissa tai vaikka maansiirtokoneissa, niin mainosteksti vaatii koukun, joka yhdistää asiakkaan tuotteeseen tai palveluun tunteellisella tasolla.

Sisällöntuotannon hinta

Sisällöntuotannon hinta määräytyy aina projektikohtaisesti. Voimme sopia kiinteän hinnan tai tuntilaskutuksen, kertaluontoisesti tai toistuvana. Kertaluontoisten projektien lisäksi toteutamme sisällöntuotantoa myös jatkuvalla sopimuksella. Käytännössä tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että laadimme yrityksellesi kuukausittaisen hakukoneoptimoidun blogitekstin tai vastaamme somejulkaisuista.

Hakukoneoptimoitu sisältö lisää myyntiä

Hakukone-optimoitu sisältö lisää myyntiä

Verkkoon tehdyn sisällön haasteena on se, että materiaalin pitää miellyttää ihmislukijoiden lisäksi myös koneita. Tästä syystä verkkosivuille kirjoitetun tekstin on hyvä olla hakukoneoptimoitua, sillä se mahdollistaa korkean sijoituksen Googlen sekä muiden hakukoneiden tuloksissa ja näin ollen lisää kävijöitä.

Olemme erikoistuneet tuottamaan sisältöä, joka on suunniteltu optimaalisen hakukonetuloksen ympärille. Tässä onnistumme käyttämällä hyväksi erilaisia analyysityökaluja, joilla arvioimme niin kohderyhmän käyttäytymistä kuin relevantteja hakusanoja ja -termejä. Lopuksi punomme saadun datan yhteen muun sisällön kanssa luontevaksi orgaaniseksi kokonaisuudeksi, joka on räätälöity yrityksesi asiakaskunnan mukaan.