Käyttäjäkokemus:
Ensimmäinen prioriteettimme oli parantaa verkkokaupan käyttäjäkokemusta. Tavoitteena oli, että asiakkaat löytäisivät haluamansa tuotteet vaivattomasti ja että ostaminen olisi helppoa. Testasimme uutta designia useaan otteeseen varmistaaksemme, että se palveli kaikenlaisia käyttäjiä.
WooCommercen muokattavuuden ansiosta uusien ominaisuuksien implementointi oli suhteellisen yksinkertaista. Alustan modulaarinen rakenne mahdollisti muokkaukset reaaliajassa.
Myyntifunneli:
Ostokokemuksen sujuvoittamiseksi keskityimme myös myyntifunnelin uudistamiseen. Selkeytimme polkua tuotesivulta kassalle. Analysoimme asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja teimme tarvittavat muutokset varmistaaksemme, että ostoskorista päädytään onnistuneeseen ostotapahtumaan.
Visuaalinen suunnittelu:
Kehrä Lifestyle on tunnettu laadukkaista tuotteistaan, joten verkkokaupan visuaalisen ilmeen tuli heijastaa tätä. Päivitimme sivuston designia modernimmaksi ja selkeämmäksi. Kuvat ja typografia valittiin huolella tuomaan esiin tuotteiden laadukkuus.
Saavutettavuus:
Verkkokaupan tulee palvella kaikkia käyttäjiä, joten saavutettavuus oli avainasemassa. Varmistimme, että sivusto on käytettävissä eri laitteilla ja selaimilla ja että se ottaa huomioon eri käyttäjäryhmät, kuten näkövammaiset.
Kotimaiset maksutavat:
Suomalaisille tutut ja turvalliset maksutavat lisättiin verkkokauppaan. Näin varmistettiin, että jokainen asiakas voi käyttää itselleen mieluista maksutapaa luotettavasti.
Tietoturva:
Tietoturva on aina ensisijainen huolenaihe verkkokaupassa. Panostimme vahvasti siihen, että asiakastiedot ovat suojattuja ja että ostokokemus on turvallinen alusta loppuun.